17/10/2018

De Lionsclub Land van Heusden en Altena heeft duizend euro geschonken aan de slachtoffers op Sulawesi. Dit eiland is getroffen door twee aardbevingen en een van de aardbevingen veroorzaakte op 28 september een tsunami bij de kuststad Palu.

Lions zijn leden die zich belangeloos inzetten om anderen te helpen, lokaal maar zeker ook wereldwijd. Gezamenlijk zetten zij zich in voor goede doelen, bijvoorbeeld door het organiseren van concerten en evenementen of door te doneren aan goede doelen. De Lionsclub Land van Heusden en Altena is een gezellige gemengde club die momenteel 23 leden telt, afkomstig uit onder andere het bedrijfsleven, de overheid, de medische wereld en het onderwijs. Toen zij hoorden van de ramp op Sulawesi is gezamenlijk besloten duizend euro te doneren. Met deze gift hopen de Lions een bijdrage te leveren aan de noodhulp voor de slachtoffers van het getroffen gebied.