22 juni 2017
golfpark “Almkreek”, Hoekje 7b te Almkerk

Op donderdag 22 juni 2017 organiseren de gezamenlijke serviceclubs uit het land van Heusden en Altena de jaarlijkse haringparty voor “ondernemend Altena”. Elke twee jaar kiezen we een andere locatie. Dit jaar organiseren we het evenement in Almkerk. Tijdens dit evenement kunt u genieten van de overheerlijke “Hollandse Nieuwe” en op informele wijze uw netwerkcontacten onderhouden.

Locatie en tijdstip

22 juni van 16.00 uur tot 19.00 uur. Locatie: golfpark “Almkreek”, Hoekje 7b te Almkerk

Goede doel

Met uw aanwezigheid steunt u stichting Leergeld – West Brabant Oost. De opbrengst van de haringparty komt ten goede aan deze stichting. Zij bieden kinderen uit gezinnen met minimale financiële middelen de mogelijkheid om te kunnen deelnemen aan buitenschoolse activiteiten, zoals sport en cultuur. Meer informatie, zie www.leergeldwbo.nl.

Toegangskaarten

U kunt het goede doel steunen door aanwezig te zijn op dit evenement en een toegangskaart te kopen en/of gebruik te maken van onze sponsorpakketten. Toegangskaarten ad € 27,50 per stuk (inclusief haring en 2 consumpties) kunt u per email bestellen (kaarten@haringparty.info).